siento lastima

att00064.jpg

mi-e scarba de facultatea astasi de toti care fac parte din ea….simt mila pt ei,incepand de la femeia de servici,continuand cu asistenetele(kr sunt f frustrate de faptul k sunt doar niste asistente si pt faptul k,cuvantul lor este 0) si terminad cu doctorii,profesorii si colegii…MILA!!!

as zice k facultatea de medicina dentara,este de fapt sediul unui concurs,concurs cu mai multe sectiuni:prostie,rautate,santaj,calomnie…impresia asta mi-o lasa…toti se intrec,care sa scoata nush ce sistem de notare(kr nu cred k este legal),kr sa-ti faca mai mult rau prin diverse metode in functie de situatie,cum sa faca sa-si scoata spagi din ce in ce mai mari si cum sa-si bata joc de tine din ce in ce mai tare si cum sa-ti vorbeasca pe un ton atat de sictirit,k si cum ai fi un cersetor

credeam k medicina este o fac din care trebuie sa iasa oameni,kr sa aiba grija de alti oameni,deci si cei kr fac parte din aceasta facultate,ar trebui sa se poarte bine cu noi,sa ne trateze ca si cum am fi colegii lor…dar m-am inselat,si nu vad decat oameni cu sufletul hain,fara sa le pese de altii,desi sunt doctori si sunt oameni kr militeaza pt binele umanitatii…..cum se astepta sau cum au pretentia k lumea sa se skimbe si sa devina mai buna,dak ei insisi nu fac nimic pt asta?

Un răspuns to “siento lastima”

  1. cristina Says:

    da alex si eu sunt de aceeasi parere cu tine dar stii u vb aia fa te frate cu dracu pana treci puntea??
    cam asta tba sa facem si noi in urmatorii 2 ani… trist…

Lasă un comentariu